Press Centre


21 September 2016
Trudna sztuka komunikacji w outsourcingu

Ten interesujący temat poruszyliśmy zarówno na łamach Biznes Raportu GAZETY FINANSOWEJ o outsourcingu, jak i podczas prelekcji Polskiego Forum Outsourcingu w Warszawie (20-21.09.2016).

09.09.2016 r  Gazeta Finansowa opublikowała Biznes Raport o outsourcingu, przedstawiający obowiązujące trendy i kierunki rozwoju poszczególnych sektorów rynku BPO. Wśród wypowiedzi eksperckich artykuł Marcina Koszyk – Dyrektora Obsługi Klienta: „Sztuka komunikacji w outsourcingu”.

asm-groupPodczas Polskiego Forum Outsourcingu, które odbyło się w dniach 20-21.09.2016 r. w Warszawie poruszyliśmy zagadnienie „Trudnej sztuki komunikacji w outsourcingu” interesujące zarówno dla firm, które już korzystają z tego narzędzia biznesowego, jak również przedsiębiorców dopiero rozważających zastosowanie outsourcingu dla poprawienia efektywności swych działań sprzedażowych. W tej istotnej kwestii, podczas prelekcji, wypowiedział się Marcin Koszyk – Dyrektor Obsługi Klienta.

14408242_1107175352651669_465514992_o