Centrum Prasowe


11 kwietnia 2018
Promotorzy marki w dobie nowych mediów

Każdy z pewnością choć raz uległ sile reklamy telewizyjnej. Uwiedziony i przyciągnięty do miejsca sprzedaży wybrał jednak inny produkt z danej kategorii. Dlaczego tak się dzieje? Miejsce sprzedaży ma dużą siłę oddziaływania na decyzje zakupowe. To jakie narzędzia wykorzystamy do komunikacji z klientem zdecyduje o naszej wygranej nad konkurencją. Najbardziej perswazyjna jest z pewnością bezpośrednia rozmowa z doradcą klienta.

Zachowania konsumentów oraz trendy w wielu branżach cały czas zmieniają się. Konsumenci są świadkami rozwoju technologii i mediów, za tym idzie rozwój wielu produktów, szczególnie w obszarze RTV i AGD. Postawieni przed wyborem spośród licznej konkurencji czują się często zagubieni. Sztuką jest dobranie odpowiednich rozwiązań, które efektywnie trafią do potencjalnego klienta. Bardzo dobrym zabiegiem temu służącym jest zaangażowanie promotorów marki. Czytaj więcej >>