Centrum Prasowe


14 maja 2018
ASM Sales Force na Kongresie Rynku FMCG

W czwartek 10 maja br. odbyła się kolejna, 11. już edycja Kongresu Rynku FMCG, na którym ASM Sales Force Agency było obecne. W tym roku wystawialiśmy własne stoisko, a także zaznaczyliśmy swoją obecność wystąpieniem, które poprowadził Marcin Gieracz, ekspert w zakresie projektowania strategii marketingowych oraz Strateg przy tworzeniu kampanii trade marketingowych realizowanych przez ASM Sales Force.

Marcin Gieracz wygłosił prelekcję pt.: „Z perspektywy klienta. W jaki sposób doświadczenia klienta w miejscu sprzedaży utrwalają nawyki zakupowe?” Podczas wydarzenia zapowiedzieliśmy oficjalnie nasz najnowszy raport nt. nawyków zakupowych konsumentów i przedstawiliśmy pierwsze wnioski, jakie z niego płyną.

Stoisko ASM GROUP S.A. odwiedziło wielu potencjalnych partnerów, co z pewnością przyniesie nowe projekty do realizacji. Obecność podczas takiego wydarzenia była bezcenna dla tworzenia i umacniania dobrych relacji z aktualnymi i potencjalnymi klientami. To możliwość spotkania przedstawicieli sieci handlowych działających na terenie Polski, reprezentantów producentów z branży FMCG i dostawców usług. Dzieliliśmy się wiedzą oraz pozyskiwaliśmy informację na temat nowych trendów w branży FMCG, aby być jak najlepszym partnerem biznesowym naszych klientów.