Centrum Prasowe


29 listopada 2018
Innowacyjne Zarządzanie Kampanią Trade Marketingową

W listopadzie eksperci ASM Sales Force , XBS Group oraz kreatywnej agencji marketingowej 360° Advalue zorganizowali warsztat: „Innowacyjne Zarządzanie Kampanią Trade Marketingową”.

Do dyskusji zostali zaproszeni pracownicy działów marketingu i trade marketingu zarówno dużych globalnych korporacji oraz mniejszych firm.

Umiejętne stosowanie innowacji w obszarze trade marketingu to jedna z kluczowych przewag rynkowych w świecie współczesnego handlu. Eksperci wszystkich partnerskich firm opowiadali m.in. o tym:

- jakie są najnowsze trendy w trade marketingu i nowoczesnej logistyce;

- jakie są główne wyzwania w zarządzaniu kampanią trade marketingową;

- jak optymalnie wykorzystać potencjał innowacyjnych rozwiązań w trade marketingu;

- jak sprawić by wolumen sprzedaży odnotował znaczący wzrost;

- jaka jest oś odpowiedzialności w procesie zarządzania kampanią trade marketingową;

- jak skutecznie zarządzać ryzykiem w procesie, w którym zaangażowanych jest wielu dostawców;

- jaka jest identyfikacja pułapek kosztowych w łańcuchu dostaw;

- jaka jest rozszerzona odpowiedzialność partnerów w obsłudze kampanii trade marketingowej;

- jakie są naturalne wyzwania w logistyce czyli „Co w praktyce oznacza bycie „EKO POSytywnym”;

- jak mierzyć skuteczność kampanii marketingowej.

Dziękujemy uczestnikom i partnerom warsztatu za zaangażowanie i efektywny udział! Spotkanie było dla wszystkich stron inspirujące. Pozytywne opinie i kolejne chętne osoby utwierdziły nas, iż warto wspólnie spotykać się i dzielić się wiedzą, co w przyszłości z pewnością efektywnie wpłynie na wzrost sprzedaży produktów naszych klientów.

Uczestnicy spotkania ocenili warsztaty wysoko, co zachęciło organizatorów do realizacji kolejnej edycji, która odbędzie się już w pierwszym kwartale 2019 r. Dokładny termin zostanie podany już wkrótce na kanałach social media wszystkich partnerów.

Zapraszamy!