Centrum Prasowe


08 listopada 2018
Patrzymy przed siebie

ASM Group zapewnia wsparcie sprzedaży dla polskich i zagranicznych sieci handlowych już od 20 lat. To wystarczająco długi czas, aby móc spojrzeć na rynek i wyciągnąć wartościowe wnioski.

 

Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency w wywiadzie dla magazynu Galerie Handlowe podkreślał, że w ciągu tych dwóch dekad przede wszystkim zmienił się konsument i jego otoczenie. Ilość informacji docierających do każdego z nas rośnie wykładniczo.Te zmiany mają kardynalny wpływ na sposób podejmowania decyzji zakupowych. Efektywność zdobywania informacji i zestawiania ze sobą ofert jest dzisiaj na poziomie nieporównywalnym do tego, co działo się dekadę temu. Za tym idzie zmiana dynamiki podejmowania decyzji zakupowej, co zmusza sprzedawców do większego wysiłku i szukania bardziej kreatywnych rozwiązań w sprzedaży.

Na łamach magazynu Patryk Górczyński podkreślał także rolę informatyzacji, personalizacji oraz Big Data we współczesnym handlu.

Które inne elementy są najistotniejsze w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem świadczącym usługi dla wielu sektorów? Jakie największe wyzwania branża stawia przed ASM SFA? Jak planować strategie działań promocyjnych, mając na uwadze dynamikę zmian oczekiwań konsumentów w dobie intensywnego rozwoju nowych technologii?  

Zapraszamy do lektury pełnego wywiadu z  Patrykiem Górczyńskim na stronie magazynu Galerie Handlowe.