Centrum Prasowe


16 listopada 2018
Kongres Słodycze i Przekąski Sweets & Snacks 2018

ASM SFA był wystawcą na Kongresie Słodycze i Przekąski, który 15 listopada odbył się w Warszawie. Organizatorem wydarzenia, które odbyło się już po raz czwarty, są Wiadomości Handlowe. Jest to jedyne w Polsce spotkania w całości poświęconemu branży słodyczy i przekąsek. Pod jednym dachem spotkało się 230 kluczowych producentów, dystrybutorów oraz eksporterów słodyczy i przekąsek oraz 170 czołowych przedstawicieli handlu w tym menadżerowie zarządzający, kupcy decydujący o zakupach do sieci handlowych, dostawcy usług i rozwiązań dla producentów i handlu. Była to wyjątkowa okazja nie tylko do wymiany bezcennej wiedzy o rynku i kontaktów biznesowych, ale także poznania najnowszych trendów i czynników kształtujących rynek słodyczy, przekąsek.

 

Dzięki agendzie kongresu uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in.  dlaczego "food to go" buduje przewagi na rynku stacji paliw? Jak odpowiedzieć na głód nowych smaków wśród konsumentów oczekujących intrygujących wyzwań? Na czym opiera się fenomen ambasadorów marek przekąsek? Jak producenci słodyczy mogą się przygotować na fundamentalne zmiany w obliczu trendu na zdrową żywność?

Na stoisku ASM SFA,  Anna Zdzieszyńska i Marcin Wiśniewski, New Business Managerowie ASM SFA odpowiadali na wszystkie pytania dotyczące merchandising, trade marketingu i outsoursingu sił sprzedaży. A dla potencjalnych klientów czekała niespodzianka. Dziękujemy za wszystkie spotkania i rozmowy.