O Nas

Od kilkunastu lat jesteśmy ekspertami w zakresie wsparcia sprzedaży w polskich i zagranicznych sieciach handlowych. Zapewniamy kompleksowe rozwiązania w zakresie merchandisingu, outsourcingu sił sprzedaży, field marketingu i badań marketingowych.

nad projektami promocyjnymi czuwa
3 kierowników regionu wspieranych przez 53 supervisorów.
w całej Polsce posiadamy bazę ponad
15 000 promotorów, przedstawicieli handlowych, merchandiserów, konsultantów oraz hostess.
3 kierowników regionów
30 przedstawicieli regionalnych
53 supervisorów
15 000
stacje paliw
apteki
sieciowe sklepy odzieżowe
kanał HoReCa
DIY
elektromarkety
kanał nowoczesny
kanał tadycyjny
placówki bankowe
salony samochodowe
drogerie
dyskonty

Nasze atuty

To doskonała znajomość rynku i wieloletnie doświadczenie pozwalające na profesjonalne wsparcie sprzedaży niezależnie od branży oraz oferowanie dedykowanych i skutecznych rozwiązań.





Rozbudowana sieć 15 000 pracowników terenowych w 14 000 lokalizacjach w całej Polsce oraz mobilnymi rozwiązaniami do zarządzania projektami wsparcia sprzedaży z pełnym raportowaniem.




Z naszych usług korzysta już ponad 600 Klientów, międzynarodowe koncerny m.in. Unilever, Lotos, PepsiCo, Nestle, EWedel, Brown Forman, Wyborowa, Pemod Ricard, Atlas, Philip Morris, Sony, Canon, Elektrolux jak
i lokalni producenci.

Ostateczny szlif…
Naszym priorytetem jest wyeksponowanie Twoich produktów w miejscu sprzedaży, poprzez ich dostępność i promocję w taki sposób, aby wpływając na zachowania i potrzeby Twoich klientów zwiększać wielkość sprzedaży.

...wszytko to opiera się o relacje.
Dlatego jesteśmy wszędzie tam, gdzie są Twoi klienci przez 7 dni w tygodniu. Nasza codzienna obecność i dobre wyczucie zachowań kupujących, wpływa na rozwijanie sprzedaży i to sprawia tak dużą różnicę dla sukcesu Twoich brandów.

...Twoja taktyczna decyzja,
Nasza rozbudowana struktura i sieć pracowników terenowych umożliwia pełne wykorzystanie potencjału Twoich brandów, niezależnie od tego czy jesteś na etapie wprowadzania nowych produktów, implementacji POS, zarządzania kampanią sprzedażową, czy też w potrzebie dystrybucji samplingów w punktach sprzedaży.