Nasze najważniejsze atuty w zakresie badań rynkowych to doświadczone zespoły badawcze oraz nowoczesne i precyzyjne raportowanie, dające wiele możliwości analitycznych.
Badania półki
W warunkach dynamicznego rozwoju realizujemy nasze usługi w oparciu o gruntowną analizę rynku, popartą długoletnim doświadczeniem i innowacyjną metodologią badań.
Wspieramy naszych Klientów w podejmowaniu skutecznych decyzji biznesowych.
Raporty półkowe
- udziały półkowe,
- udziały cech produktów,
- udziały cen produktów,
- obecność produktów na półce,
- dystrybucja,
- dostępność promocji,
- rodzaje ekspozycji,
- monitoring dodatkowych ekspozycji.
Raporty z gazetek promocyjnych
- regularne wizyty w wybranych halach/psd,
- sprzedaż produktów klienta,
- budowa dystrybucji,
- rozszerzanie asortymentu,
- właściwa ekspozycja produktów,
- instalowanie materiałów reklamowych,
- raportowanie.