Badania półki

W warunkach dynamicznego rozwoju realizujemy nasze usługi w oparciu o gruntowną analizę rynku, popartą długoletnim doświadczeniem i innowacyjną metodologią badań.

Nasze najważniejsze atuty w zakresie badań rynkowych to doświadczone zespoły badawcze oraz nowoczesne i precyzyjne raportowanie, dające wiele możliwości analitycznych.

Wspieramy naszych Klientów w podejmowaniu skutecznych decyzji biznesowych.


Raporty półkowe

  • udziały półkowe,
  • udziały cech produktów,
  • udziały cen produktów,
  • obecność produktów na półce,
  • dystrybucja,
  • dostępność promocji,
  • rodzaje ekspozycji,
  • monitoring dodatkowych ekspozycji.

Raporty z gazetek promocyjnych

  • regularne wizyty w wybranych halach/psd,
  • sprzedaż produktów klienta,
  • budowa dystrybucji,
  • rozszerzanie asortymentu,
  • właściwa ekspozycja produktów,
  • instalowanie materiałów reklamowych,
  • raportowanie.