Merchandising

Posiadamy 18-letnie doświadczenie w realizacji usług z zakresu merchandisingu.


Dzięki znajomości rynku, zasięgowi działania, szerokim kompetencjom oraz know-how krajowych
i zagranicznych ekspertów oferujemy sprawdzone i zintegrowane działania wspierające sprzedaż
i zwiększające widoczność produktów na półce.

Wyróżnia nas profesjonalizm w każdym działaniu, wysoki poziom świadczonych usług oraz elastyczne podejście do Klienta i realizowanych projektów.

nad projektami promocyjnymi czuwa
3 kierowników regionu wspieranych przez 53 supervisorów.
w całej Polsce posiadamy bazę ponad
15 000 promotorów, przedstawicieli handlowych, merchandiserów, konsultantów oraz hostess.
3 kierowników regionów
30 przedstawicieli regionalnych
53 supervisorów
15 000
stacje paliw
apteki
sieciowe sklepy odzieżowe
kanał HoReCa
DIY
elektromarkety
kanał nowoczesny
kanał tadycyjny
placówki bankowe
salony samochodowe
drogerie
dyskonty
Merchandising
mobilny

Wyjątkowa usługa na rynku,
w ramach której oferujemy naszym Klientom stworzenie dedykowanego zespołu mobilnych merchandiserów. Każdy z merchandiserów wyposażony jest w samochód oraz urządzenie mobilne umożliwiające bieżący nadzór nad wykonywaną pracą oraz bardziej efektywne zarządzanie harmonogramem wizyt.

Merchandising
stacjonarny

Wspieramy odsprzedaż produktów naszych Klientów poprzez kompleksową usługę merchandisingową. Zapewniamy ścisłą komunikację na wszystkich płaszczyznach struktury. Na co dzień prowadzimy serwis we wszystkich głównych sieciach handlowych. Na życzenie Klienta jesteśmy w stanie przeprowadzić merchandising w każdym punkcie handlowym.

Merchandising
weekendowy

Unikalna na rynku usługa wsparcia standardowego serwisu merchandisingowego poprzez dostarczenie dodatkowego zespołu merchandiserów.

Centralne projekty merchandisingowe

Merchandising realizowany w systemie ciągłym. Charakteryzuje się obecnością Merchandiserów
i Stacjonarnego Koordynatora przez 7 dni w tygodniu, oddelegowanych do świadczenia usług we wskazanej placówce handlowej.


Zakres naszych usług obejmuje m.in:

  • dbałość o optymalną ekspozycję towaru zgodną z planogramem
    i ustaleniami centralnymi Klienta z siecią,
  • uzupełnienie produktów na półkach,
  • dbałość o terminy przydatności produktów (LIFO, FIFO, FEFO),
  • dystrybucję i montaż materiałów POS.
  • utrzymywanie czystości miejsc ekspozycyjnych,
  • audyt ekspozycji i raportowanie,
  • inwentaryzacje, przebudowy,
  • inne usługi - indywidualnie ustalone z Klientem (np.: sugerowanie zamówień sklepowych).