Tworzenie kampanii trade marketingowych
Trade marketing zdobył renomę jednej z najskuteczniejszych gałęzi marketingu. Jednak wiele osób wciąż nie potrafi wykorzystać w pełni jego potencjału. Wybierając starsze, mniej innowacyjne formy promocji, przegrywają z konkurencją.
Rolą ASM Sales Force Agency jest wspieranie naszych klientów w efektywnej sprzedaży i zwiększenia widoczności produktów w sklepach. Dlatego wraz z partnerami, XBS Group oraz kreatywną agencji marketingowej 360° Advalue, zorganizowaliśmy kolejne warsztaty poświęcone innowacyjnemu zarządzaniu kampaniami trade marketingowymi.
Podsumowanie warsztatów
Gościem specjalnym spotkania był Robert Sieńko, współautor jedynego portalu poświęconego materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym.
Eksperci ASM SFA rozłożyli na czynniki pierwsze skuteczną kampanię POS. Paweł Waśko i Zbigniew Sierocki podkreślali jak ważną rolę odgrywa wybór partnera i dobrze zdefiniowany brief, jakich należy spodziewać się barier oraz na których systemach informacyjnych najlepiej polegać.
Przedstawiciele Advalue omówili na przykładzie praktycznych case’ów jak wygląda kampania trade’owa z punktu widzenia agencji reklamowej. Z kolei eksperci XBS Group, skoncentrowali się na analizie zarządzania łańcuchem dostaw.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom warsztatów i już zapowiadamy, że pracujemy nad agendą kolejnego spotkania. Jeśli są jakieś zagadnienia czy problemy w prowadzeniu kampanii trade marketingowych, które spędzają Państwu sen z powiek, to zapraszamy do kontaktu. W czasie następnego warsztatu postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania.