Promotorzy
marki

Promotor nie jest zwykłym sprzedawcą, to osoba, która potrafi zaprezentować klientowi nie tylko produkt, ale także jego funkcjonalności. Doświadczony promotor działa na pograniczu sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, prezentacje oraz rożnego rodzaju akcje marketingowe na terenie sklepu.

doradcy

dermokonsultantki

promotorzy

In the Electronics Store Professional Consultant Shows Latest 4K UHD TV's to a Young Man, They Talk about Specifications and What Model is Best for Young Man's Home. Store is Bright, Modern and Has all the Latest Models.

Doradcy

Rola doradcy klienta jest nie do przecenienia – niezależnie od branży i punktu sprzedaży. Dlaczego? To doradca klienta ma z nim bezpośredni, dedykowany kontakt. Jest to osoba, do której zwracają się konsumenci w celu uzyskania informacji o produkcie czy usłudze, którą planuje nabyć. Także osoba proaktywna, przekonująca niezdecydowanych kupujących do podjęcia pozytywnej decyzji zakupowej. Oprócz szerokiej wiedzy na temat danego produktu czy usługi doradca musi budzić zaufanie, budować relacje z klientem, otoczyć go kompleksową opieką. Taka osoba jest wizytówką sklepu i marki i ma znaczący wpływ na jej wizerunek i sprzedaż.

Zespół wysoko wykwalifikowanych i, co ważne, charakterologicznie zróżnicowanych doradców ASM SFA ma ugruntowane doświadczenie w wielu branżach. Ich profesjonalne działania mają bezpośrednie przełożenie na realizację planów i formalną obsługę całego procesu sprzedażowego.

Dermokonsultantki

Z roku na rok pojawiają się nowe gamy, linie, a także podziały rodzajowe na kosmetyki, nutrikosmetyki, dermokosmetyki, biokosmetyki. Klienci mogą poczuć się zagubieni w gąszczu oferowanych produktów i zalewie bodźców reklamowych. Na pomoc przychodzi dermokonsultantka. Dermokonsultantka, krótko mówiąc jest to specjalistka od spraw sprzedaży preparatów kosmetycznych, dostępnych w Aptece oraz osoba odpowiedzialna za prawidłową obsługę klienta. Rekrutowane przez Nas dermokonsultantki w czasie trwania dermo-konsultacji dbają o prawidłowy dobór pielęgnacji dla klienta. Każda skóra jest inna ,więc wymaga indywidualnego podejścia. Zatrudniane przez nas dermokonsultantki muszą wykazać się wiedzą na temat pielęgnacji. Są to przeszkolone osoby, z wykształceniem kosmetologicznym lub pokrewnym, które są wizytówką marki w miejscu sprzedaży.

Dermokonsultantki to specjalistki od sprzedaży preparatów kosmetycznych i/lub suplementów diety. To ekspertki o gruntownej wiedzy na temat produktu czy usługi kosmetycznej, a jednocześnie osoby odpowiedzialne za ich sprzedaż. Delegowane przez ASM SFA dermokonsultantki są wykwalifikowane i doświadczone nie tylko w zakresie wiedzy teoretycznej, ale i pod kątem przeprowadzania przykładowych zabiegów, zastosowania promowanych produktów i usług oraz umiejętności promocji (z nakierowaniem na sprzedaż).

Young pretty woman chosing color cosmetic and beauty consultant
Young smiling positive saleswoman serving  customer in perfume shop

Promotorzy

Promotor marki (trendsetter, influencer) to ktoś więcej niż sprzedawca czy doradca klienta. Promotor jest opiniotwórczym ambasadorem marki, identyfikującym się z nią i lansującym dany brand czy produkt. Jego bezpośrednim celem nie jest pobudzenie natychmiastowej, jednorazowej decyzji zakupowej, ale raczej długofalowe budowanie wizerunku i świadomości marki, ugruntowanie jej pozycji, wyróżnienie spośród konkurencji i pozyskanie wiernego klienta (jawnie poprzez bądź niejawnie). Promotor marki kreuje trendy i tzw. customer experience – czyli sposób, w jaki konsumenci doświadczają danej marki. Pozytywne konotacje wywołane przez działania (rekomendacje) promotora marki owocują wzmożonym popytem na dany produkt, brand czy usługę.

Promotorzy ASM SFA są ekspertami w swojej dziedzinie. Oprócz niezbędnej wiedzy i przeszkolenia metodycznego mają bardzo ważną, nieodzowną cechę – wyczucie, są subtelni w swoich działaniach, a przez to autentyczni i skuteczni w długofalowym budowaniu popularności marki.

Jakie korzyści przynosi obecność promotora marki?

  • Aktywna promocja brandu oraz poszerzanie świadomości marki wśród Klientów.
  • Poprawa wyników sprzedażowych.
  • Nadzór nad działaniami konkurencji oraz uzyskanie dodatkowych możliwości reagowania na potrzeby i oczekiwania Klienta,
  • Możliwość dostosowania przekazu promocyjnego do zmieniających się preferencji zakupowych konsumentów.

Masz pytania?

Napisz do nas: realizujemy projekty na każdą skalę, w każdym miejscu i o każdym czasie!

Co oferujemy

merchandising

outsourcing sił sprzedaży

outsourcing personalny

hostessy

audyty i badania

montaże POS

programy lojalnościowe​

eventy, targi konferencje​

produkcja logistyka​

strategie marketingowe​

promotorzy marki

sprawdź naszą ofertę